när allt man behöver inte är här

Efter en tisdag som skulle ha varit kreativ heeela dagen men resulterade i en vääääldigt mkt mindre kreativ dag pga av ja... et jäääkla flängande helt enkelt, så skulle ju denna dag ha varit bättre. hahah, men tro det eller ej! när jag nu sitter här och ska börja så har jag ingenting till hands! tänkte börja betala lite räkningar och fakturor... men var e min internetdosa tro?? jo, i stan.
Aja tänkte jag och går vidare till mina aloe vera produkter, Men var e mitt aloe vera block måntro?? jo - I stan!!!
gaaah!!!

så nu får jag se vad jag ska göra..... hmpf....

Körde pump och zumba igår. Glad att jag inte har träningsvärk idag dock..älskar träningsvärk men har liksom inte tid med det just nu..

hur är er onsdag??
tittar ut genom fönstret och möts av ett vinterland.. ganska mysigt faktiskt. hoppas det blir en skön vinter.
har ni några planer??

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0