morgonbad och bak

Ska precis lägga mig i badet faktiskt. har en sååån lust med ett morgonbad så jag tänkte slå till på det. haha
har precis även bakat frukostscones..
denna gången utgick jag från samma recept som jag skrivit innan men jag använde mig av grahamsmjöl, rågmjöl, fiberhavregryn & lite vetemjöl.
råkade dock ta för mycket salt så fick blanda ut lite... eeeyyw!
men om 8 minuter e dom färdigaaa=)

sen blir det jobb. moms ska in och sånt rrroligt man måste göra när man har eget.
sen - Ishallen, sen studio Aktiv, & sen Vimmel. lång dag.

BT var i ishallen igår så håll utkik! vem vet om nåt kommer med. hoppas iaf på en bra artikel!!! känn ingen press journalisterna.. haha *jooo! gör det* Ne, Han var väldigt trevlig.

jaja, ska fixxa mitt bad.

hinner kanske ner en sväng på stan med..! vem vet!
Köpte en jumpsuit igår på H&M... Älskar ju jumpsuits men den här var till för någon som INTE har någon rumpa.
Den var liksom raksydd ni vet, så det bli retur på den. Jag hann nämligen inte prova i butiken så såg det inte förrns igårkväll.

well well

ttys!
hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0