McFlurry ner på andra plats ...

Så det var ju det här med kampen om första platsen...
McFlurry Daim har haft den otroligt länge nu och trodde det skulle fortsätta så... ända tills jag mötte ..........

LYSSHAKE'N -Lyxshake är ett påhitt från MAX som faktiskt har gått hem riktigt bra. Det är som en milkshake MEN gjord från scratch med mjölk, krämig mjukglass och antingen jordgubbar och jordgubbssås, eller chokladsås och sån choklad som stelnar när den blir kall. De har även toppat allt med Grädde men den ber jag dem att skippa när jag beställer... tro mig, det blir rätt maffigt ändå.

hur träffades vi då? - Joo, min bror introducerade mig till både jordgubb - och choklad- varianten i tisdags.
Såååå otroligt gott så ni anar inte! vi tog en av varje och båda e mumsiga! men jag måste nog ge första platsen till Choklad shaken. Det smakar tillochmed riktig choklad. liksom inte bara socker utan faktiskt riktig kakao.
Priset då... Denna skapelse kostar så mycket som 30 kronor så den är ju inte billig. men det är nog lika bra så man inte börjar köpa den varje dag.. haha

För övrigt gick dansklassen bra! det var kul och vi gjorde många varierade hopp. BRA träning.
Det var audition för west side story samtidigt vilket fick mig att inse att det är tråkigt att jag la ner sången när jag flyttade hem till sverige....:/ ska nog fundera på andra planer.
Sen hittade vi ett par riktigt snygga skor till J, och god thai mat. Eller a... min smakade faktiskt inte så mycket... Men J's var god=)







ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0