hemma ...

Hemma från jobbet nu.... kom väl för en halvtimma sen.. men även fast jag ska upp snart så va jag tvungen att varva ner lite... äta lite pepparkaksdeg, dricka varmt vatten, värma en vetevärmare å bara ta det lgunt ett tag liksom.
Ja, det va ju Grand ikväll. Bra ös! mycket folk! kul!

men jag funderar på en grej. till sådana personer som e sura, arga och framförallt bittra och negativa när om e ute å svingar sina lurviga... - Varför går ni ut överhuvudtaget för????!
Ni förstör ju bara för er omgivning och ni får säkerligen inte ut så mkt av det pga av er kassa attatyd och bitterhet. stanna hemma istället och kom underfund med varför du e en argbigga ...

SEN är du MER än välkommen, men tills dess... do something else ...

jaja.. kul iaf att jobba med R, L och N. dom e sköna peeps och DÄR kan vi snacka Rätt inställning! :-)

happ..
Mina småbrudar dansar på Åhaga om några timmar. dvs. 11.00. så jag ska väl sova några timmar innan jag måste åka dit och lguna ner nerverna på dom .. haha. naaaa mina gullungar=)

Sen på eftermiddagen blir det jobb på gymmet faktiskt. ska hoppa in i receptionen för en gång skull nu mera.
kul kul! kommer nog va laaagom trött ba.. hahahaha

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0