god natt 2010.11.22

Håller på att rensa ur min garderob.... eller rättare sagt MINA garderober...
Jag e riktigt dålig på att slänga/skicka iväg saker.... men nu tänkte jag få iväg lite stuff... jag MÅSTE det! får ju snart i plats med alla saker runt omkring mig.

körde combat och pump ikväll... gick bra. trots ett combatpass i kroppen ökade jag vikter på pumpen så det kändes bra.
Bodypump är ett väldigt bra pass men det gäller att man vågar utmana sig själv! när man har kört ett tag med samma vikter så våga öka! var även noga med att köra något annat slags pass och inte samma pass allt för ofta då förslitningsskador kan uppstå.
Med samma mod att våga öka vikterna så våga även att ta det lugnt om kroppen inte är hundra någon dag.
"bara" sk. cirkulationsträning är grovt underskattad. Det är väldigt nyttigt för kroppen. lika nyttigt som långa prommisar, avslappning, vilodagar osv. så våga lyssna på kroppen och ha på stången vad du känner att du borde ha. om det så är Mycket, eller lite mindre. Alla andra har ju fullt upp att kolla på dem själva så ingen ser vad du gör ändå. dont worry!

kollar på i form med Anna Anka. sen ska jag sova......

puss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0