freaaaday

ligger just nu i sängen... va uppe och åt frukost förut men hamnade här igen....


efter nattens sömnsvårigheter skulle jag hellre vilja se ut såhär just nu dock ....



men vem har tid med det en fredag klockan 10.15???

idag sker det grejjer... hemsida, möte/behandling, jobb. & LEDIG. jobbar inte på krogen ikväll. känns riktigt lustigt att tillochmed veta om att jag ska va ledig redan nu!
Kan inte säga så mycket just nu men va tvungen till att ta ledigt ikväll. och det är nog bra för mig med har jag efter noga beräkning kommit fram till.

Missade det eminenta tv-serien Nikita i onsdags så tänkte kika på den inatt... men OJ vad besviken jag blev när dom inte har lagt upp den på tv4play...:( bad 4. baaad.

hoppas jag kan pallra mig till träning idag med föe möte nr 2. hoppas hoppas. vill vill. orkar? orkar inte?

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0