Dagens schema och look

iförd svart polo -Lindex
Skinnkjol - H&M
Benvärmare - Dansbutiken STHLM
Skinnboots - Scorett
gick jag igenom dagen.



Började med en biltur med sommardäck in till lunchcombaten. det gick bra! både turen och passet.
Sen - Lunch med Rebecca och N på Viskan. Gillar Viskan men idag provade vi Dagens som var Flygande Jacob... mmm,njaaa, inget flyg här inte... En ganska smaklös hel kycklingfilé, torrt ris och lite sallad kom in på våra tallrikar... Tråkigt då jag och Rebecca var i extas för att få denna annnars så krämiga mumsiga rätt.

Nej nästa gång blir det favoriten igen- Deras kycklingsallad=)

Gjorde även en del ärenden med den ovannämnda snyggingen för att sedan gå tillbaka till gymmet för att köra Sannas pump. hon e en BRA instruktör. Prova nån gång! Tisdagar 1630 eller för den morgonpigga - 0630 på onsdagar. Yes sir!

handling på Maxi då det än en gång blev fel på kvittot och var tvungen att stå i en jädrans kö och prata med en fruktansvärt osmart och oserviceminded kassörska för att få tillbaka hela 45 kr! om det brukar gälla fel kilopris på nåt eller några kronor hit eller dit så bryr jag mig inte men 45 riksdaler?! KOM IGEN! Det tråkiga är att det verkligen inte är första gången. kolla kvitton peeps. ni tjänar på det!

Sen blev det ett oväntat men ack så lyckat möte på Chinatown med underbara Kim Camilla och Hunor.
Kul att va inne i konståkningsvärlden igen! Jättekul!=)

hemma 2200 sitter med varmtvatten och proviva och kollar morgondagen. JOBB står på schemat! en MASSA jobb. Därför blev jag extra glad att ett läkarbesök som jag trodde var imorgon inte är förrns på torsdag. Yaay!
Imorgon blir det speed på jobbfronten! Måste måste!

puss toodles och ttys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hun!!! :) Supersnygg som alltid! Kaxig kjol!!!!!

2010-11-10 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0