change durin the past year

Jag är en av dem som tycker om att förändra sig. gärna varje månad. Ja, tilloch med varje vecka. Eller varför inte varje dag?
Detta kan man ju göra så lätt med hjälp av kläder , smink , Naglar , platttänger (som oxå gör de bästa lockarna) , Eller Hårfärg. Mitt hår har gått igenom det mesta detta året.. näst intill svart, alla möjliga bruna nyanser, brunt med blonda slingor i, ljusbrunt, ljusbrunt med blonda slingor i, och nu tillbaka till Blont. Eller a.. jag e inte riktigt där än. det tar ju sån tid eftersom det sliter så på håret men nu kan man nästa klassa mig som blondin igen.
Å, vad jag har längtat. Visst - ett år i brunettens land var inte fel. Jag ångrar det inte, men har nog kommit fram till att jag trivs bäst som blond igen ändå. nu återstår bara att se om man kan få tillbaka min hårfärg som jag hade innan... haha.... Det blir en utmaning...
här kommer iaf min hårfärg från det gångna året, och fokusera gärna på håret, bilderna är inte dem bästa men håret e snyggt!=)
enjoy


utgångsläge ...

Min sista dag & fika i Newwan 2009 och HELT nyfärgad av världens bästa colorist på TIGI academy- Berry

Mörkt!

Nyår hos ÄLSKADE KARINCHAN=) Här var jag nog nästan som mörkast ...




på väg hem Elmia i Maj med Idaaaaaa=)


För en Chanel-visning i Göteborg

Börjar ljusna lite huh? =)

sommar i Harlem


Jag gillar mitt hår här!

Ljusar och ljusare


Endel slingor bärjar bli riktigt ljusa
Och tillslut ...

hahah, dåligt kort kanske men ska ta ett bättre sen...


Jag är ju en mcflurry älskare... Daim då självklart! men vet ni va?.. jag tror att nåt annat kanske har tagit över första platsen i den kategorin....!! jaa, det måste jag nog säga!
Ni får se nästa gång=)

pusspuss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0