back alive

så nu äntligen har jag piggnat till lite.
jag drog till ishallen och tränade lite förut juh. mest piruetter blev det då jag inte vill börja hoppa några dubbla på första träningen och dessutom med oslipade skridskor...

Iaf så va jag väl på i 45 minuer iaf och det kändes bättre men när jag kom aaav! fiiiiiiiiiiii fooon! satt på golvet i vårat rum och bara mådde skit. kändes som att jag skulle spy när som helst, allt blev en dimma, huvudvärken kom tillbaka med besked och jaa ni fattar:/
Allt slutade med att jag faktiskt var tvungen att ställa mitt pass på Studio Aktiv och åka hem istället.
nu, några timmar och en vegetariana senare mår jag lite bättre. hoppas det fortsätter så jag mår prima imorrn!

Palla vara sjuk liksom!:/ eeeyyy!

jaja...

ttys

Kommentarer
Postat av: Myran

Vill ocksa aka skridskor. Teach me!!!

2010-11-06 @ 00:41:01
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0