14 timmar!

God Morgon!

Vad har ni gjort det senaste?
Jooorå, så attee själv har jag sovit i 14 timmar! 14 TIMMAR!!!
Jag e lika stolt som när en kattunge tar sin första mus.
Faktum är att jag faktiskt hade kunnat ligga kvar. joorå, Det hade jag faktiskt. Inga problem alls.
åååh! Det va så skönt! gick och la mig vid typ sju och kollade på I form med Anna Anka.
Det är faktiskt ett bra program tycker jag! eller a... ok iaf. Dom väljer ju verkligen ut sina personer men kul att se! Jag och Anna tänker faktiskt ganska lika vad det gäller träning visade sig.. hahah

Sitter faktiskt just nu med en kostrådgivning, Det är alltid lite extra svårt när personen i fråga avskyr allt du själv lever på... hahaha, men jag ska nog hitta nåt.=)

Ne, back to work.
Har en grymt lång lista och har redan prioriterat bort allt som inte behövs göras idag.


pusspuss

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0