13 timmar!

efter min svampsoppa igår la jag mig vid tv'n för att kolla på matchen. det gick väl ungefär en sådär 15 minuter. huvudet började bulta och ögonen föll igen. För de som inte känner mig så väl kan jag säga att ögonen trillar VÄLDIGT sällan ihop. alldeles FÖR sällan. så jag gick och la mig. och somnade plums! Visst! jag har vaknat några gånger inatt å så men bara för att somna om igen. Jag ställde ingen klocka för jag ville sova tills jag vaknade. när gick jag upp då? jo... 10.00!!!!! 13 timmar låg jag i sängen!! shiiiiiizzle! är riktigt stolt och nöjd med min bedrift.

såg ni matchen?? var den bra???

det var meningen att jag skulle till gbg idag och dansa.. börjar inte i ishallen förrän 16.00 så det hinner jag... men får se hur det blir....

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0