söndag

hej hej hemskt mkt hej!

har ni haft en bra helg?? det har jag.. har jobbat både dag å natt men det har varit ok ändå.
dag på gymmet och natt i baren. Det går riktigt fort å jobba med såndana grymma människor som jag jobbar med så då gör det inte så mkt. skrattar mig igenom hela kvällen.. hahah hormoner..myror..tabasco.. hahahahah

Så idag blir det en sväng till Nelly på åhaga.. har bara varit inne där EN gång... å det va en snabbis. Men fick ett insidertips om att dom skulle få in mkt nytt nu i helgen så därför tänkte jag & Ullis ta en tripp... ni får se sen om jag har hittat nåt sen=)

sen blir det Combat med mina supersköna superchicks, å lite jobb på gymmet. KOM Å TRÄNA SÅ JAG SLIPPER VA SJÄÄÄÄÄLV

å ikvääääääll.... dåååååå........ då minsann blire drinkprovning... mmm,gott! jag återkommer med det oxå så ni får veta hur det gick. hahaha,

så dagen består av en god blandinng av shopping, träning, jobb å sprit

Har du nån favvodrink??? vilken då?


tjipp tjipp så länge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0