mina underbara charlies änglar å lite massage

Sådär. ännu en jobb dag över.. 4 2 go innan jag å min underbara Sanna drar till Smögen. längtar!

Jag körde ett Combat pass nu på kvällskvisten å min magknip som jag har haft typ större delen av dagen blev bättre så det va nice. Allt blir bättre med lite träning=)
Iaf så vill jag bara ge ett STORT shout out till mina underbara medlemmar som hjälpte mig att göra ett grymt pass! det gick jättebra, va jättekul å vi blev jättesvettiga! Helt underbara!

Therese, Terese, Sanna, Sanna, *Ja, det e faktiskt två av varje* å Rebecka utan er skulle jag inte klara mig! Ni e underbara, och självklart alla andra som körde passet!! Elin, Sandra mm. Ni e GRYMMA!

=)

Kvällen avslutades med en massage av min älskade mamma. Hon rocks big time!!

så nu tänkte jag sova.
Börjar jobba tolv imorgon å vi ska ut å paddla kajak före det, jag å min kära mor. så ska försöka sommna tidigt. jag e tröööööööööööött.
Ska ta med mig kameran imorrn med=) tihi

btw så blev det inget shoppat på Nelly idag. Gick in en snabbis å visst fanns det lite stuff men inget direkt som fångade min köpkänsla. Känner mig rätt stolt över det faktiskt=) haha *klappar mig själv på axeln*

Vad e er last? linnen? skor? väskor? klockor? klänningar? eller nåt annat??

I wanna know=)

puss puss n' much love

Kommentarer
Postat av: Bullen

Haha! Träningskläder är min last, lätt! Varje gång jag kör klass så står jag och rycker i något plagg i Nike-shopen vid repan och upprepar "Nej, nej...inte idag, inte idag" för mig själv. Omöjligt att låta bli ;)

2010-07-28 @ 21:12:52
URL: http://www.bubebo.blogspot.com
Postat av: Anonym

de där tokarna där framme kanske körde så hårt pga att det var en helgrym instruktör...

varjavrröööl!!! ;)

2010-07-29 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0