Rebirth

Så nu, ännu ett försök att hålla igång en blogg, hitta tid att skriva inlägg som är nåt mer än bara skitsnack, kanske nåt som berör, träningstips, lite fashion, lite hår, min väg att utveckla mitt företag vidare, å kanske nåt private? hahah, hm...

Den här bloggen hade jag tänkt att använda till allt möjligt som ni kanske förstår.
Jag jobbar inom ett flertal olika brancher så jag tänkte gå in på lite allt möjligt.. tbc

men först... HUR svårt är det inte att hitta ett bloggnamn ? !
((hahaha, det är lite roligt att skriva i tjock text ibland... det blir helt plötsligt så dramatiskt! ;) ))
det är ju jättesvårt å komma på ett bra, lätt, lite "klatchigt" namn som inte är upptaget..
några vänner kom med en del förslag men vet i kattsen vad det blev av dom...

När jag startade upp den här så visade sig att jag redan hade en blogg tro det eller ej, men jag tänkte starta om från nytt & då behövs det ju självklart lite tjusighet å ett nytt namn! så lätt å slätt blev det eliness.
toppen tänkte jag - nu kan jag börja skriva.
Jag äääälskar feedback å inlägg av alla slag så, redan nu - om ni undrar nåt, eller vill göra ett urfantastiskt inlägg; Feel free! -me like.

hej på en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0