en onsdag i sinnet å minnet

så min onsdag började inte alls som jag hade tänkt. det va tänkt med en cykeltur in till jobbet, en löprunda på treadmillen, lite styrka om jag skulle hinna å sen en mumsig frulle med Sanna.
Men ack så fel man kan ha... det började med att jag va så trött när jag vaknade att jag tilloch med tyckte att min ääääälskade älskling socker va lite jobbig där hon gick å trampade på mig, nafsade mig på fingerspetsarna, ja, hon gjorde aaaaaaallt för å få uppmärksamhet klappar å kel. och hon gav sig inte heller. så trots tappra försök att snooza klockan i en kvart så fick jag vacker pallra mig upp ur sängen..



jag började göra frukost å samtdigt som jag gorde den så fick jag med all säkerhet i mig minst lika mkt som jag tog med mig så det lbev som en massa frulle helt plötsligt.. Efter att ha känt efter hur trött jag verkligen va bestämde jag mig snabbt för å ta bilen in istället för mig underbara cremevita cykel.
Väl på jobbet hann jag inte med nån träning överhuvudtaget utan satte mig å tryckte i mig min andra frulle inom loppet av en timme... mätt, illamående å allmänt depp satt jag där...
MEN vändningen började vid tio då min kära Sanna steg in genom gymdörrarna med två mcdonaldskaffe i handen !! ojojoj, hoppas hon såg min lycka! mums. så vi satt där snackade lite skit en liten stund innan hon åkte vidare till Varberg den ungen... medans jag blev kvar på jobbet. då blev det dock genast mkt bättre. å det försökte jag hålla i så när jag slutade jobba så började jag med en timmas cardio för å sedan gå in å dansa en timma. OCH VAD JAG SAKNAR Å DANSA!! de e helt sjuk hur det kan vara ens liv i ena stunden för å sen ett halvår senare bara ha tid för jobb jobb jobb. men det kändes riktigt bra iaf att få uttrycka mig lite=) ska fortsätta med det så ofta jag kan!=) sen blir det klasser i gbg i höst! weeeey

nu har jag precis kommit hem från en paddeltur med våra kajaker som avslutades med lite skönt bad.
härligt värre!

Ne, massage innan sängen.. lider ju av grav sömnbrist så tror jag ska göra ett tappert försök att somna tidigt även fast det e friidrott på tv..

peace out peeps! sov gott=)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och du var värd varendaste droppe av det kaffet snuttan!!! åååååå hihi snart åker vi wieee!!! Kommer bli skiiit kul!!! Ängel <3

2010-07-29 @ 17:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0