deklarations-time, Mitt Företag

Deklarera, deklarerar, deklarerat.... Om säger det ordet tillräckligt många gånger så e det nog inte någon som tillslut är oberörd. För oss flesta tror jag att det e en obehagskänlsa.. rädsla att skriva fel, räkna fel, glömma, skicka in för sent å allt å hans moster...

Och när man har en egen firma så är det ju inte bara en deklaration per år heller.

Precis! Jag har en ensklid firma som är relativt nyskapad. det har grott en tanke att starta eget under mer än ett år och nu när jag flyttade hem från USA i vintras och fick några uppdrag och jobb så tog jag tillfället i akt.
Allt känns mer seriöst plus att du med rätt skattsedel kan göra allt så mkt bättre och hålla mer koll.

Så vad e jag inriktad på?
Jo,
Behöver du dansare till shower, happenings, och andra events? - -Ring mig

Ett annorlunda och roligt bachelorette-party med allt från jazz, hip hop, show, striptease, chairdance? -Ring mig

Behöver du hjälp med koreografi? 
Konståkningsprogram, cheer-leading/dance, danstävlingar, fitnessprogram, modevisningar mm. -Ring mig

Komma i form/forma om? hjälp på traven med roliga, jobbiga och lite annorlunda lösningar? -Ring mig

Aloe Vera produkter? är du nyfiken vad Aloe Vera kan göra för ditt välmående? vill du ha ett hemmaparty med Aloe Vera produkter? dryck, krämer, scrub, massageolja? Jag är återförsäljare av Forevers produkter -Ring mig

Sammanfattat kan man säga att jag håller på med Dans & inre och yttre välmående.

Namn då? än så länge kallar jag mitt företag för Elina K, men har inte registrerat något namn än.
Jag har två som jag inte kan bestämma mig om.. hahah det e ju svårt!

Vad tycker ni? förslag?? vet ni någon som är i behov av mina tjänster? spread the word!

Tack=)

peace out!bilden har jag hittat på google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0