Cirkuskonster på sjön ... :-)

Woohooo!!! har precis kommit hem från en tur på sjön ... Min älskade mor & far har köpt varsin kajak som dom har tänkt å tuffa runt i på alla världens sjöar å hav. Passar dem utmärkt med tanke på att kebenikajse, redan e bestiget, björnspillning redan letad å sexpacket e kvar på båda två trots att de snart inte längre e tonåringar.

I vilket fall som helst så har jag inte fått vara i vatten pga av ett ingrepp för fyra veckor sen. MEN nu när de fyra veckorna har gått så kan INGET stoppa mig. å taaa mig baklänges, GUD va kul det va !!
Jag å Jocke tog en tur på sjön för att sedan självfallet göra lite cirkuskonster hur man kommer av & på & i & utanför. Jocke visade upp sina skills i hur man gör en eskimåvändning å jag bestämde mig SNABBARE än blixten för att lära mig det oxå. det e väl som man säger... När en storebror gör nåt så e lillasyrran inte långsam för å haka på.
SÅ mitt nya intresse som jag snabbt ska bli världsfantastisk på e Kajakpaddling med tillbehörande konster.

Wait n' see. pictures will come =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0