beslutssvårigheter...

Så Jag å Sanna hade tänkt åka till Smögen över helgen.... men nu när det e storm å rusk så har vi blivit slightley osäkra... vet inte exakt hur det e där uppe men det ska tydligen inte va nåt vidare...
Visst att vi kan åka upp ändå å det lutar ändå åt det men ...Jag vill ha sol så jag kan äta tårta på stranden!


Så nu funderar vi om det finns nånt annat vi kan hitta på......... typ roadtrip nånstans...*hmmmmm*

visst e det tråkigt med väder... vi svenskar e så beroende av det... kanske e det värre i andra länder... ja, det e nog lite värre i Usa. när det regnade där borta så var hälften ihopkurade inne i nån soffa ända tills det slutade & solen kom fram igen... här är vi j så vana vid "sämre" väder så vi bryr oss kanske inte lika mkt... men ett kustställe som Smögen, Kungshamn & där i trakterna... Jag menar.. Om det blåser där så är det ju inte direkt nån vindpust som drar förbi bara..

har ni nåt förslag??

tbc
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0