veckan som gått i bilder



underbara vinterprommisar

påbylsad när det är 10-20 frader kallt ute. Me hjärta termosar *byxor alltså*


Aloe Vera kväll har hög mysfaktor=)

Sanna hade gjort dundrans goda saffrans och pepparkakecupcakes
Skogaholm stod för pepparkakorna, och de andra hade Linda hittat på nåt mysigt ställe.
GOTT var det! de bruna fyrkanterna blev favvos=)

Lockarna e tillbaka. Jag har mycket sälvfall i mitt hår och behöver inte gör speciellt mycket för att få fram dem.
Men med några extra varv med en platttång så kommer dem fram ännu mer och håller hela dagen
Jaa, just nu känns lockar helt rätt.



Gammal bild men en hel del pepparkaksdeg har slunkit ner även denna vecka!

ska se om jag inte ska dra in en svart tvätt. tror det behövs. om jag orkar resa mig upp..

fy fan va jobbigt det är att va sjuk!!
*DISLIKE*

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0