veckan som gått i bilder

Veckan som gått har bestått av en hel del sjukdom och sängliggande. men även mycket pepparkaksdeg har förekommit, liksom ett sk. luciatåg, ett GRYMT BRA kvartal osv. (har tyvärr inga bilder på de två sistnämnda då jag glömde min kamera...)



Bra snabbt lätt och gott mellanmål! - skär valfri frukt i skivor (jag tog äpple och päron)
Lägg frukten och havregryn eller musli i en stekpanna. m ni har tagit naturella havregryn - ta då en klick honung och möjligtvis lite olja.
Krydda med kanel och ev. kardemumma. stek i stekpannan tills det är lite knaprigt och genomvarmt.
avsluta med en klick vaniljkesella på toppen. eller ha mjölk till. MUMS!!!


kikade på teatern Tyra Sventon i London. Den var grymt bra så rekommenderar den starkt!


Kylan har kommit så bylsa på er en massa kläder! yes box!


Jag har drömt, flera nätter i rad, om New York... GUD vad jag längtar tillbaka!!!!

Mina tankar går tillbaka så mycket så att när jag vandrade hemåt från ishalleno ch tittade upp och såg detta var min första tanke Empire State building
Ja, om ni tittar snabbt så ser det faktiskt ut som Empire gör på långt håll. Me det är nog inte mer än en julgran eller nåt.... haha... jaja......*suck*




Min nya favvo. Keso & blåbärsfilsscones. GOTT! har recept i ett tidigare inlägg.
Det är även Sharonfruktens bästa tid just nu. Njut på!


Jag och mamma har gjort pepparkakshusdelar. Jättemysigt och resultat kommer att dyka upp=)=) inom kort.
Julhusturtlen är viktig!! likaså e blommorna, stocken och stenen=)




såhär har den största delen av min vecka sett ut... tur att jag har socker.. och en paprazzimamma.. hahahah


ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0