Ullared, Dan före dopparedan

så den 23e december åkte jag, S och P till ullared. Vi var uppe i ottan och efter en väldigt trvlig glöggkväll hos M igår så har jag inte hunnit sova så mkt. men whatevva tänkte jag och hoppade in i S's sköna volvo.
Jag som var i Ullared för senast typ... 10 år sen är inget stort fan och tycker bara själva grejjen att folk sparar ett helt år till ett Ullared besök istället för en solresa e rätt tokigt.
Men jag blev glatt överraskad då de hade ALLT och lite till.
Visst.. kanske inte direkt några grejjer jag brukar köpa men jag hittade saker och kläder ändå!
Det är enorm skillnad i pris på endel saker som ex. Underkläder.
Det finns ju även väldigt många affärer runt om, bla. sko-butiker som e min svaghet.. som tur e var vi inne i den efteråt och pga av att jag inte hade särskilt mkt pengar på kontot kvar så fick jag mig själv till att inte köpa några. *Mkt stolt!*

på vägen dit tog vi en omväg och körde en bra bit i skogen. rätt som det var låg två älgar vid sidan av vägen och vilade. Jättefina. vi drog ner fonstret, tog kort och studerade dem i flera minuter. dom bara kollade.
Vi sniffade på dem, de sniffade på oss=)

 fina huh??=) eller a.. fin? den ena ligger precis bakom och syns inte...


sitter just nu med massa mums på en tallrik. omelett till kvällis och nu... vindruvor, nötter och russin.
Fåt presenter med så massa choklad står runt mig... gaaah! jobbigt värre!
haha


jaja.. gott e det!


BTW! HAR NI VARIT INNE PÅ MIN HEMSIDA??? elinadet.com

...Vad tycks??=)

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0