Smyckesgörning & pyssel med Mamma & Marianne

Marianne är en otroligt duktig sömmerska & hantverkare som har hjälpt mig med mycket!

bla. min balklänning :



*Fin rygg med rundsytt sidentyg!
a, ni förstår - hon e jätteduktig. Hon gjorde även min balklänning i nian.
i vilket fall som helst så har Marianne en butik med en massa smyckesdelar, heminredning, å grejjer. verkligen allt möjligt! Du hittar alltid någonting i hennes lilla mysiga affär=)
Ikväll var en faktiskt otroligt försenad julklapp av min mamma från förra året... hihihi* våra sceman e ju inte direkt lika...

Marianne har även smyckes och pysselkvällar för den som vill.
Du bokar då in en tid med henne. *Ni kan vara allt från 1-5 pers* då hon hjälper er att göra det ni vill göra.
det kan vara allt från ett halsband, armband, en fin skylt, en present, en julklapp, en personlig kom ihåg tavla ...
Ja - U name it!

Det var otroligt mysigt, roligt och lärorikt. så fundera på det! en perfekt present att ge bort till någon, eller till er själva.

hennes hemsida är www.ateljeskapet.se

Så ikväll gjorde jag macramearmband. blev jättefint!





det svarta armbandet passar perfekt med det halsband jag vann för några dagar sen som Marianne har gjort



det är ju extra kul när du gör det själv oxå=)


haha så till något annat... jag har köpt tre små möss åt socker... hon e tokig i dom & springer runt som en annan galning=) hahahah pics will come lol

ttys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0