sjukilajnen

sjuk som en gnu.

under ale vera kvällen igår som för övrigt gick jätte bra och var jätte trevlig så blev jag sjuk.
å nu snackar vi nte snorig utan hela kittet.
Frossa,feber,halsont så man knappt kan svälja, ont i öronen och i varenda ledi  heeela kroppen.

tapper som jag är och fö att jag dessutom inte ville lämna A i sticket sådär en timma innan jag skulle bröja på V så gick jag och jobbade ändå. det gick väl bra men fy sjutton vilken pärs!
kom hem, värmde vetevärmare, gjorde kamomillthe och gick och la mig... vaknade nu typ halv tre.. och sjukan e kvar....

gurglat kanjang, gjort ciron och ingefärsthe... har en katt som värmer fötterna,...

ska in till stan dock för mina tjejer har avslutning.
in och peppa lite, se att allt går bra, markera med dom osv.
sen - Hem och däcka. Yes sir!

hur va er lördag???


puss

ttys

Kommentarer
Postat av: Myran

Sota.

Krya pa dig!

2010-12-05 @ 19:45:30
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0