lite bättre??

jaaa, kanske... ag tror faktiskt det... Lite bättre.
hoppas för Guds skull att jag äntligen börjar bli frisk!!!!

Vad härligt det är att ha en katt när man bor ensam.
Hon följer efter mig överallt. sitter vid kudden och väntar på att jag ska vakna.
när jag mår dåligt lämnar hon inte min sida

leker i samma rum som jag är, om jag går - leker hon efter.
Piper till för att liksom... säga var hon e, för att hon vill höra min röst - att jag e där - med henne och ingen annanstans.

Jägare som hon e springer hon runt med sina leksasmöss i munnen och kastar upp dem då ch då. skakar dom som hon vore en haj, ligger på lur, attakerar, studsar rakt upp i luften för att liksom skrämmas lite. Tar dem och lägger dem på en *säker plats* lägger sig mitt på vardagsrumsgolvet och pustar ut.
Hennes personlighet speglas i allt hon gör och hon gör det på Sitt sätt."My way or the highway" som man brukar säga...
Shiiiit - En hel text bara till en katt?! tänker ni och era misstankar om att jag skulle vara helt tokig infinner sig igen och växer starkare...

Hahaha tänker jag och ler lite för mig sälv. Det här e bara början;)

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0