lång dag

Dagen började med ett besök hos farbror doktorn.. ett återbesök.. inget trevligt sådant men vilket läkarbesök är någonsin trevligt? en väldigt trevlig doktor iaf som berättade och "stöttade" typ. jaja... hm..

Det blev sedan ett lätt lätt kondis pass på gymmet för nu mera friskare mig. Det var jätteskönt! ska verkligen börja lugnt då jag inte är frisk än.
En snabb dusch och lite bönsallad senare stod jag på isen med Kim. Hon tränade två tjejer från Mörrum som e grymt duktiga!! den ena har vunnit SM och den andra har gjort nåt liknande.
Sjukt inspirerande iaf och riktigt kul!
Rusade sedan till gymmet till mina småbrudar som har uppvisning igen på söndag.
Därefter rusade jag till Vimmel och tog plats bakom baren.
Riktig lugn kväll så hoppas på mer drag imorgon.
Jobbade ju på Grand förra helgen då det var riktigt bra drag. Hörde att även Vimmel var i full galopp då så hoppas att det blir en lika bra lördag överallt!=)
Nu ligger jag iaf här och tänkte sova..
Köpte lite godis idag som jag har smällt i mig nu, ja, det jag hade kvar iaf.. Känns lagom bra sådär klockan tre på natten och ångrar mig grovt! Uscha!! Jag måste få tillbaka min självdiciplin!!!!

Ska sova iaf.
imorgon ska jag anmäla mig till Nike Convention, träna (om jag mår ok), ha en Aloe vera kväll hos Linda, träffa Sanna raring som har hej-då-middag, och jobba på V. Däremellan baka pepparkakor e det tänkt...
Fullt ös medvetslös! =)

puss
ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0