hinder

skulle egentligen iväg och hjälpt en vän på ett tryckeri nu ...
kul! tänkte jag, men inte så kul när bilen inte går som den ska....
Alla mätare ligger som dom ska motorn är varm *står det* och varvräknaren har gått ner, MEN det kommer ingen varmluft... nee... det kommer kall kall kall luft istället plus att motorn låter lite skumt ibland, å någon konstig lukt kommer och går... vågar inte köra den så jag stängde av efter ett tag.. ska ut nu igen och prova men min lilla bil tycker nog att det är lite för kallt... buuuuuu*

annars blir det ishallen ikväll som vanligt och sedan dans med tjejjerna. skönt att ha en danssal i hallen så man slipper transportera sig varje gång.
på miiiiiiin tid dååååå, dåååå fick vi va i korridorer och springa bort till lundbyhallen för fys-träning. deeeet du.

Ne, ut och prova bilen igen. snälla snälla snälla, plz work!



kanske inte riktigt såhär men ändå...
Det här kommer faktiskt från en artikel om global cooling. dvs, global warming fast tvärt om.
Tänk på det ni och börja källsortera, köp en miljöbil, åk buss när ni kan, cykla, gå, och var snäll mot naturen!!!
ALLA kommer att vinna på det i längden.
GÖR EN INSATS FOLKET!!!

hittade en en annan skön bild när jag som bäst letade efter nåt fryst..


lol

Gör en insats!!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0