god morgon

hej hej!
Sitter här med socker i knät och kikar runt lite.
Har precis ätit min frukost smoothie.
Nu räcker det! som jag nämt förut med all pepparkaksdeg och sånt så har jag kommit in i nåt sockersug...
men nu får det fasiken va bra! jag nådde nog toppen igår kväll och bestämde mig för att det räcker!!!
visst... helgerna... men INTE varje dag! det är INTE ok!

Ska äntligen till R nu och göra färdigt min hemsida. aa! finally!!
så sen ska det nog funka med allt som det ska hoppas jag!

mår ännu lite bättre idag så tror även tha sickness är på väg bort. *hoppas hoppas*

rock ooon för friskness!=)

hur har ni det? hur går det med julklapparna??
fö mig går det typ knappt alls med det... hahhahh eeyyww!

ttys

Kommentarer
Postat av: Myran

Mmmmmm yummy socker!! Jag ater fan hela tiden!!!

Inte bra! Rastlosa allan!!!! :D Vi maste dansa snart!!

xx

2010-12-16 @ 12:37:29
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0