God Jul på juldagen!

God jul allihopa!!!

hoppas ni har en bra en!! =)

min jul var riktigt bra!
satte ihop min pepparkaksherrgård igår....
wanna see??=)




fint huh??=) jag e riktigt stolt=)
Men brände mig rätt illa på det smälta sockret... rekommenderas EJ!! ajajajajaj..

vad fanns mer på julbordet? joo... rödkål, rödbetssallad, Waldorfssallad*MUMS!*,
potatisgratäng, brysselkål, sojjakorvar, sojjabullar, Kalkon.
GOTT! gjorde en hel kallis i ugnen med en hemmagjord hod stoppning.
mamma gjorde den så vet inte allt hon hade i men lite av varje tror jag. lite fikon och sånt med tror jag.

fick fina presenter varav en mamma hade stickat själv. hon e duktig hon=)!

en halsduk typ.. fast ihopsydd=)


satt och pysslade lite förut... gjorde min naglar...ett tips om du vill göra nåt fint..
helt överexponerad bild men jag ska berätta hur jag gjorde nästa gång!


så vad mer?....
Ne, ikväll blir det hårt drag på Vimmel! Kom om ni törs=) hahah, Ne, men vi kommer seriöst ha den bästa kvällen i stan så kom kom kom!

lol!

Julen till all ära så jag har tillochmed lockat håret och aaaallt;-)

hej hopp

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0