fint på torget

fint va?
Borås Stora torget den 15/12-10



Kul att de anstränger sig med att göra det fint=)

Har ni köpt färdigt alla julklappar??? det har INTE jag...... usch.... press.....

nu ska jag gå och göra mina ben lena och fina, sen kaffe med R, sen studio aktiv (om jag hinner), sen köa ny telefon... jo, btw, jag sa väl att väntetiden på iphone4 va typ... en massa veckor?? så jag struntar i det, byter abbonnemang och operatör till telenor och köper en 3a ist. yes box. palla vänta liksom.
sen ishallen och sen Vimmel.
Yes denna helgen e det Vimmel på tapeten.

hoppas ni har en God Jul!!
ttys

Kommentarer
Postat av: Myran

Julfint ju!!!!!

2010-12-18 @ 13:31:31
URL: http://mittnewyorklondonliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0