favvoplagg

ni vet när man hittar det där favvoplagget någonstans - WOW! du köper det, använder det två gånger men.... njaaa, sen liksom kryper det in till ett hörn i din garderob och glöms bort....
MEN
Sen nån gång så hittar du verkligen det där IT-plagget som du aldrig kommer att vilja slänga.
Det passar till allt, du kan kombinera, altinera, ändra, fixxa & mixxa så det passar till ALLT!
Vi älskar dessa plagg!
Ofta är de ju de där ganska intetsägande plaggen... De där utan sparkles, stenar nitar, kedjor.
De där som vi kan göra rockigt om vi vill, glammigt om vi vill, eller lite thrash om vi känner för det.

Ja, ni fattar var jag vill komma. Vi älskar IT-plaggen=)

Ett av mina IT-plagg som jag har haft några år nu och tänker INTE slänga på ett bra tag är en mörkblå lång tröja från Nikita. Jättetunt tyg, luftigt, lite vidd i ärmarna längst ut innan en mudd med knapp avslutar, lite vill vid axlarna och så det blir som.... lite puff men ändå inte...
den är något längre vid sidorna men inte särskilt mycket..
du kan ha den till jeans, leggings, kortbyxor, baggy
jag kanske inte använder den på ett tag men sen kommer det tillbaka.
När jag inte vet vad jag ska ha på mig.. då vänder jag mig till min blåa fina tunna tröjja=)



vad är erat IT-plagg??
Det är ett perfekt sätt att skapa din egna stil iställer för att vara trendslav...

Tips* Hitta ett plagg i din garderob du känner dig riktigt vacker/het/snygg/söt i,
Prova det med allt möjligt. Även plagg och accessoarer som du aldrig skulle kunna tänka dig till.
På det sättet kan du hitta riktigt coola kombos som du aldrig trodde skulle passa men fakiskt blir top notch=)
Och om du inte hittar nån bra combo så har du åtminstone fått dig ett gott skratt och kanske hittat lite kläder som kan skänka bort eftersom de absolut inte passar.... ;-)

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0