dan före dan före dopparedan

Kaoset lever i stan. jag gick in i vår mest kära théaffär Bergs och skulle köpa det underbara Gojji thét...
Jag to g en nummer lapp för att se att de just då betjänade nummer 34 ....
Jag hade 50..!!! väntade en stund men gav upp rätt snart därför att de på tio minuter hade servat ett nummer...

Hoppas på mindre folk senare...!

Ska följa med mamma och julhandla senare... hoppas vi inte ska in i smeten i knalleland! kan bara tänka mig hur det är där!! gaaah!

Jaja...

Nåt mer..?

Nee... jobbar i ishallen i eftermiddag.. sen blir det mysjulkväll hos Martina=)

Ett julkplappstips då??...

Jo, något som alltid går hem - man eller kvinna är en Pedikyr!
Alla behöver u sköta om sina fötter men det är ytterst få som faktiskt lägger pengar på det.

Så min rekomendation... Pedikyr!
Det finns även pedikyr i parbehandlingar om du vill sitta och njuta tillsammans med någon.

Vet ni var jag ska imorgon bitti? hahaha
Ullared! hahahah

Jag har varit där en gång... för typ tio-tolv år sen och jag avskydde det!!!! hatade det verkligen!

Men har förstått att det har förändrats och min kära vän S brukar åka dit den 23 pga att det är så lite folk ås varför inte tänkte jag och hoppade på den tidiga bilturen.
Yes yes, utflykt på G=) oavsett om jag hittar nåt så blir det mysigt att ta en tur. Vi har en himlans massa kul på våra bilfärder jag och hon.. haha, träningsvärk i magen!

jaja.. ttys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0