dan efter dan efter dopparedan

yes.
håller på att öva den nya combaten som kommer ut om en-två veckor...
kommer inte riktigt ihåg när vi har premiären men GRYMT BRA release! håll utkik!

igår då?
Jo, det var kul! alla var glada, kom ut för rätt anledningar så mer sånt tack=)

ikväll?
Restaurangferra. G & M's årliga restaurangferra e på ingång och det kommer nog bli lika vilt som vanligt... haha
Vad jag har hört är det riktigt många som ska gå me=)

Rea?
Nej tack! jag ska nog faktiskt ner på stan å kika runt snart men tänker inte gå in i tokaffärerna med reor upp till öronen. Folk e ju tokiga där inne! :/ Nej tack! där håller jag mig undan.
Visst nedsatta priser är jättebra, och extra kul om man hittar nåt fint men det är SÅ inte värt att stå och fightas med 150 andra tokar på 10 kvm. Nej, jag väntar några dagar...

Ljusare tider?
Den 22a december var årets mörkaste dag vilket betyder att vi går mot ljusare tider!
Yes box! ca. 1 minuter / dag tillochmed! wiiihooo för det=)

Iphone?
Japp! Jag älskar min Iphone! Just nu e min favvo app Talkin Tom=) hahahah, han e go=)

ttys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0