check-in

jobb inatt. Blev bra drag!=) yaay för det peeps! hoppas ni toppar det ikväll:)

efter tre timmars sömn drog jag iväg till ishallen för en julshow.
Tjejerna skötte sig BRA så det va kul=)
klunkade en stor cappuccio, gick sedan på det vanliga kaffet, skulle ta en kopp till men då va det slut... vilket nog iofs va tur.. hahah

lång dag med jobb inatt med. Vimmel gott folk! det är där det händer!

julrusch ute. fy faaaaaaaaaaaan vad folk gör! folk som inte kan köra bil kör bil, folk som inte kan tänka själva tänker själva, ja... julruschen har verkligen börjat! Alla e ute! kul och mysigt men stressen smyger sig på från alla hörn och kanter.
Hemma och kramar min katt lite nu.. vilar en stund om jag kan. det e tanken iaf.
Socker tycker jag e lagom kul som e borta hela tiden.. jag har JÄTTEDÅLIGT samvete och hoppas hon har det ok nädå.. ni vet det blir ju så vissa dagar.. man e bara innen och vänder... naaaa stackarn. kramar på henne mycket nu när jag kan.

ska iväg till knalleland sen och inhanlda en iphone. har hört mig för först så den faktiskt är inne nu.
Sa upp mitt telia för orkar inte vänta... så går till J ist. han hade några inne=)

jajajajajaj......tvätta lite med... jaaa, BRA där.=)

håhåjaja...
imrogn bitti får jag inte heller sova då jag ska vara på gymmet för "personalmöte" klockan halv elva.... men sen kanske... aa, sen, Sen ska jag sova=)

ttys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0