bläää

Ligger här. med mina esberitox, och varmt vatten med proviva. uscha blä å fy är det att va sjuk! BLÄ säger jag!

Den oproduktivitet jag har åstakommit idag är svårslagen. jag har inte ens kommit till brevlådan gott folk!:/

Men ack så många gånger jag har kommit till kylskåpet! ju oftare jag dricker eller äter nåt, desto lättare blir det att svälja... typ... tror jag iaf...

INTE OKEJ!

Eftersom jag inte sov något inatt direkt så gick jag inte till läkaren imorse... tänkte för en stund att jag kanske skulle friskna till under förmiddagen. Men ack så dundrans fel av mig.

iaf så ska jag dit imorgon bitti. men med min tur så får jag väl inte ens några underpiller utan har med säkerhet en infektion som bara är till att vänta ut.
Dvs. jag kmmer väl va frisk sådär fram mot påsk.

Därför skulle jag föredra en rejäl bakterie. Sån där bacillusk som jag kan få extra starkt penicellin mot så jag e good to go inom 5-10 dagar.

så yaaay - cheer för dig din bacill! nån infection? ... NEJ tack!

ttys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0