supermegatelefoner, fiskbensfläta å regn

det regnar ute!
gaaaaaah!

ok.. först igår...uhm....
frulle - fil med hemmagjord musli, ostmacka
mellis - proteinshake
lurre - grönkålssoppa med ägg
mellis - latte

sen blev det några (2) spritzer.... mums!

träning då? jaaa, även fast jag ska ta det lite easy så blev det lite ändå.. känns bra
1 h 40 min prommis med löpning upp för nästan alla backar
15 min crosstrainer
axlar, triceps & rygg
får väl duga

efter jobbet tog jag therese å sanna lite vin på Vinci. gott gott. snackade supermegatelefoner, löprace, plåtburkar, sommarkatter, å annat kul.
älskade Malin hade varit på gymmet å tränat lite & passat på å göra en fiskbensfläta på mig.
fiiiiint!
ett bra stylingtips om man inte vet vad man ska göra med sitt hår.. vare sig du ska gå ut, ta en fika eller bara få undan håret. det blir urtjusigt=)
malin gjorde en som gick ner på sidan på mig. sen drog hon lite i den för å få lite "inte-helt-jätte-nygjord-känsla på den" döm själva, hiss eller diss??




HISS ELLER DISS?

ttys!!

Kommentarer
Postat av: ditt största fan.. Elin

Hiss!

2010-08-21 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0