summering

så dagen börade med en sjuk elina. frukost vid ett å lite bak.
sen gav det av till gymmet för en klass. chairdance stod på schemat å det gick tipp topp.
tog en kaffe på vägen och förbi Gina Tricot å köpte en grymt snygg jumpsuit.
foto kommer. ska nog bara byta stlk..... vet inte riktigt men benen blev så hiiimlans vida!
tror jag tar en mindre. Det e ju alltid kul eller hur? hehe
picture will come=)

efter passet mådde jag lite bättre å tog en snabb bastudejt med rara Sanna. Ni vet... bastudejt å sånt e inte riktigt min grej.. jag e mer en sk ismänniska. sätt mig i en ishall eller nåt å jag trivs som fisken i vattnet! (kan ju bero på att det varit mitt andra hem i typ tolv år men i vilket fall ...) jag gillar inte riktigt att vara instängd där det e varmt..
sitta å svettas i kapp som en annan gnu liksom!

Efter det blev det en thé på Café Viskan. Gott gott. jag tog nån grön variant som va Jättegod! glömde fråga vad den hette dock..:/
den andra Sanna joinade oxå så vi tre miffon satt där en stund å snackade skit.

Nu ligger jag här iaf å tänkte sova. hoppas jag somnar på studs! ska ställa klockan åtta timmar framåt å se hur jag mår när jag vaknar.
hoppas prima för imorrn blire fest!


summan av kardemumman blev dock bara ett pass idag.... glad att jag mår lite bättre dock. hoppas på att det bara var en släng av nåt som e över tills imorgon.

massa kramar!!

å puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0