stressssss, dåligt samvete, Halv tre!

stressigt värre! varför lyckas jag ALLTID kmoma i tidspress?!!! hur mkt man än tänker igenom å planerar å lägger till tid så nej då! ALLTID blir det brått!

Vi va å paddlade i Hofsnäs, riktigt mysigt. jag å mamma paddlade å pappa satt på en brygga å tog det piano..
pappa va den enda med klocka så jag frågade honom om tiden när vi kom tillbaka.
-hinner vi bada?
-jaaa,det avgör ni själva.
då antog jag att vi hann, eller iaf att vi hade lite tid på oss, för han visste ju när vi skulle va tvugna att va tillbaka.
men det blev nog nåt missförstånd... när jag å mamsen hade tagit vårat uppfriskand snabbdopp å sätter oss i bilen med kajakerna på plats så e klockan halv tre! HALV TRE! jag börjar i stan kockan tre! å jag måste hem emellan å hämta kläder å nycklar.. gaaaaaaah!!
men nu sitter jag här på jobbet iaf. det gick bra, men biltjyyv värre.
gaaah,stressmage... jag stressar ju helt klart för mkt som det är så dessa situationer måste jag eliminera. har redan riktigt ont i magen flera gånger i veckan pga av tidsbrist, att jag inte räcker till, osv. så fy faaan va dåligt jag mår nu... å magen kniper.

gullpappsen åker å köper mat till mig å kommer med kyckling å cashewnötter som han vet att jag gillar men jag kan inte äta det längre just för att det e för starkt för min mage. då blir magknipet ÄNNU värre.. detta vet ju dock inte han så jag tar lite ändå men säger att jag inte kan äta så mkt av just det.. Stackars pappa.... han ser så olycklig ut för att det har blivit så här tidspressat, sen anstränger han sig för å köpa mat till mig å överraska mig, men så äter jag det inte... fy faaan va jag kände mig dum! Tack så hemskt mkt för att du tänkte på mig osv ju men jag KAN verkligen INTE juh.... aaaw, vad jag känner mig dum...dåligt samvete till tusen..

Mina föräldrar gör allt för mig å det e ju så jobbigt när man som inte kan ge tillbaka...:/
Jag älskar dem innerligt å önskar dem ALLT gott!

nu sitter jag iaf här med världens magknip å vet varken ut eller in. tur att jag inte jobbar så mkt mer än 3 timmar till.

hoppas ni har en bra söndag!!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0