sömnproblem? 8 Supertips-här!

har du sömnproblem som jag?

då får du här några tips..:

*Lavendelspray - Body shop har en spray som du kan spraya på kudden å täcket som luktar lavendel. bra för å lugna ner å få fram sömnkänslorna.

*Kamomillte! klunka kamomillte. har lugnande och läkande effekt. bra för magen!

*Vetevärmare! lägg en vetevärmare på magen eller ryggen. kroppen blir mjuk och avslappnad

*Kolhydrater-Nej tack! ät inte kolhydrater direkt innan du ska sova. du får lätt sockertopp och kroppen behöver inte så mkt carbs på kvällen. välj hellre en proteinrik å lite kalorisnål kvällsmat innehållande bra protein å lite bra fibrer som får magen å jobba lite. MEN inget direkt före sängen. förutom kamomilltet ;-)

*Varmt vatten - gillar du inte kamomilltet? koka bara upp vatten håll möjligen i lite honung. Dock helst naturellt.
vet inte vad det har för effekt på kroppen men jag har börjat dricka det och det är oerhört skonsamt för magen. bättre än kallt då det kan vara lite svårt. tänk på att kroppen temp ligger en bra bit över 30 så att få ner en massa kallvatten som e typ... bara runt 4 grader varmt måste kännas...

*Räkna får självklart måste jag ta med klassikern! räkna får eller va lite orginell å välj humlor istället å ansträng dig för att inte sluta. tillslut kommer du slocka ändå. det kan dock ta ett tag.. hahah

*Paradise hotel danmark så mkt drama å intriger så jag looovar.. ni blir trötta!

*Blogga! jaa,om inget annat funkar så kan ni ju lbogga en sturre om sömntips lol

om inget av det här funkar så e ni där jag e. sömnlösa nätter cravings efter orangea amerikanska pillerburkar med små underbara *läs Hemska* avlånga piller som får dig att somna bums men som e slut.
*suck*

jaja, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0