shopping och träning

Hörrni! jag glömde ju berätta vad jag shoppade i helgen...
Haha, på vägen till Jönköping pratade jag å Sanna om att "-Aaa, vi sparar ju iaf pengar nu när vi inte drar till Smögen" ...
hahahahah, men se där, det gjorde vi nog inte. Fast ATT det va värt det! ;P
Jag köpte 2 par ankelboots, 2 par tröjjor, 2 par jeans, 1 klänning å lite smått å gott. för ENDAST 1200 kr typ!
Galet huh? jag e riktigt stolt då kläder inte riktigt e mitt område att spara $$$ på. Men det va halva på halva priset överallt å dom hade riktigt mkt fint! så det va bra=) jag ska ta kort på mina fynd imorgon så får ni avgöra själva. Jag e iaf riktigt nöjd.
Snyggot Sanna hittade med en klänning ett linne & några tröjjor.

Så idag..; dagen började med en cykeltur in till jobbet.
hahaah, ya, i wish! Här e jag å Sara i Miami... AW, wanna go back!!!

Tiden gick fort då jag hade en hel del kassarapporter och annat pappersarbete å göra så det va chill. efter tog jag en fika med älskade Richard Andréhn. snackade hemsidor och annat som e to come. håll ögon och öron öppna!

Gick därefter tillbaka till gymmet för å köra Christin Santanas Step och styrka före jag själv hade mitt Body combat pass. Kvällsmaten blev kyckling, hemmagjord potatissallad, broccoli och grovt glutenfritt bröd. (som jag bakar själv;P) mums!!

aja, pics to come imorrn vänner!
hoppas ni har haft en bra måndag!
peace outtt ;-D

Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

sv: ja jag vet inte vad man tänker just när krogen stänger, det är väl att man inte vill att kvällen riktigt ska ta slut än :)



Men som sagt, nej till efterfest nästa gång :P

2010-08-04 @ 10:31:30
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0