sällis i sängen

e det inte förjäkligt att när man äntligen får sova länge utan att behöva gå upp så vaknar man i ottan?!
 gaaaah.
Det e då man tackar gudarna att några rätt så intelligensbefriade människor har valt å kliva in på ett lyxhotell med oändligt mkt sprit & intriger samtidigt som de snackar danska å har sex.
därav Paradise hotell Danmark
gaaahahah, det e hysteriskt, händer grejjer hela tiden & det e himlans intressant att titta på om man en gång har börjat.
tittar du på det? vilken e din favvo?
riktigt bra morgonshow om man inte kan sova men inte vill gå upp.
det blir ju bara bättre när min älskade älskling Socker aka Mästerkatten aka Prinsessan bestämmer sig för å joina mig. morgon mys till max.

gulle gull!

nu börjar mitt pepparmynt & kamomill te ta slut så nu får jag nog gå upp å göra min morgonsmoothie.

hoppas baksidan känns bättre idag.. jag tror jag sträckte upp en gammal skada igår... INTE BRA!
men ska ta det lugnt idag å hoppas på att det bara e lindrigt.

puss på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0