paddeltur & släktkalajs

tja!
e hemma å sover lite mellan jobb, släktträff borta vid frisjön och sedan släktträff igen. dom sover över där borta men jag ville hem till min lilla söta älskling å sen har jag ju inte varit hemma sen i går morse. å knappt det.
GUD vad jag saknar att ha en lägehet i stan. liksom... mitt I. Jag brukade bo mitt i stan förut innan jag flyttade till usa & där bodde jag ju mitt i smeten med... att bara kunna gå upp å gå utanför dörren å köpa sitt kaffe å ta en sväng bland butiker å folk e speciellt. aaw, sakna! nån som har en lägenhet till övers?? LET ME KNOW!
borås, gbg, sthlm? doesnt matter.

iaf... jag & jocke va ute & boundade lite igår morse.. here comes a few pics=)
puss god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0