överlägsen och ett hej då

ställningen i chicago efter två omgångar.. moaahahaha

ställningen i chicago som jag snacka om i går.. eller förrgår kanske det va.. hahaha, jag vann ganska överlägset kan man säga;-)

hade lunch combat på gymmet idag. gick bra=) riktigt kul!
sen åkte jag hem för å säga hej då till Jocke.
han har ju bott hemma under sommaren men har nu börjat på en utbildning i ludvika.. vi lekte lite innan han åkte
å så här såg det ut



för omväxlingsskull kommer vi bo rätt nära varandra ändå. bara 40 mil emellan. rekord i närhet!

ska tillbaka till jobbet nu. hörs senare!

kramar!!=)

Kommentarer
Postat av: Kusin Lisa

Hej Kusin!

Tack för senast. Kul att hitta din blogg :) Hoppas allt är fint. Såg att du varit sjuk, jag med sen släktträffen...:( lite bättre nu. Kram

2010-08-17 @ 15:07:22
Postat av: elina

tack själv. det va trevligt =) aa, alla verkar vara sjuka just nu. förkylda näsor överallt:/ krya på dig

kram

2010-08-19 @ 10:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0