ok dååååå, jag erkänner väl.....

tjaaaa!

jobbet gick fint. gick fort för det va mkt å göra hela tiden.
på väg hem i bilen kom jag på att detta e den eeenda lediga torsdag-kvällen/natten jag har haft på heeela sommarn. så jag vet inte irktigt vad man gör...

idag har jag iaf haft en vilo dag. mest med tanke på min stäckning som jag fick igår men även för att jag inte hann.
hade besök i förmiddags. sen en lunch med maria som blev rätt lång så då fick jag gå direkt till jobbet. hade tänkt å träa lite överkropp men hann inte. å det gick fint det med. får ta nya tag imorrn istället.
det e bra med en vilodag ibland.

smoothie till frulle. med svarta vinbär å massa annat gott. har ni läst min artikel om det svata bäret?? gört!:)
kaffe å åter kaffe före lunchen. lagom bra men vad gör man inte för å socialdricka lite.. haha
kycklingsallad till lunch.
mellis, en naturdiet.
å nu när jag kom hem, mammas svartvinbärsgröt.. MMMMMMMUMS!!! det e bland det BÄSTA jag vet! helt klart. å okej dååå jag erkänner väl tog även en liten kula glass, några mandlar å lite russin. va himlans sötsugen.

happ.. håhåjaja. nee,,PHD nu kanske?... aaa... eller ncis... weeeiii!
älska å va ledig=) iaf ibland;)

vad gör ni ikväll??????

massa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0