Mitt hjärta är någon annan stans

Hej!
Helgen har varit intensiv med utbildning i Falköping, Lördag-söndag men åkte hem för å jobba lördag kväll. det va bra drag som vanligt å sköna peeps.
Helgen avslutades med kortspel å marängswiss. mmm,mums!
ska ladda upp ett kort på hur ställningen blev. sjuuukt bra.

Imorgon, Då börjar jag mitt sunda liv igen.

Ni kommer få följa tränings - och mat- dagbok. Jag kommer inte köra något absurt mega program bara för att jag skriver ner det här. Nej, - ni kommer få läsa att jag älskar pepsi max, godis å glass ibland med. yess.
jag har varit väldigt smal, provat de flesta dieter, måltidsersättningarna, träningsmetoderna å a, u name it! MEN jag har aldrig låtit utesluta eller förbjuda något jag tycker om. Man får bara se till att äta det vid rätt tillfällen.

more to come ...

jag känner efter en helg medl lite dans även fast det bara va på kids nivå att jag saknar det så OTROLIGT MYCKET! Känslan när man dansar... aa.. It's the shit! helt fantastiskt! Mitt hjärta är med dansen och jag känner mig halv. New york... LA... I miss u so damn freakin much!

god natt mina underbara läsare!
massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0