mat dag 2, upplägg dag 3=), och en notis om föregående

Frukost - omelett med äggvita, purjolök, gröna ärtor, smörgås med ost
mellis - protein shake
lunch/middag - Fetaost sallad, potatis med purjolök
kvällis - bovetegröt.. hahah , var vad jag hade på jobbet. men gott va det=)

körde combaten vid 12. annars blev det lugnt... jag tror jag börjar bli sjuk. mår inte alls bra så försöker ta det lite lugnt...
Idag har jag ett möte vid fyra men hoppas att jag hinner till combaten vid fem. sen blir det Chairdance vid sex. hoppas jag har ett lika fullt pass som förra gången=) weeeei! kommer du??

sitter just nu å skriver om mitt CV. hade ett möte nu vid tio egentligen men jag missade pga av vissa orsaker. hoppas hon trodde mig är jag ringde. mår alltid så dåligt när jag behöver ställa in saker! tycker sånt e jättejobbigt! det gav mig iaf lite extra tid å uppdatera mitt CV.. hahah, jag e inte ett så stort fan av att skriva sånt här... eeeyyyyw! Är du bra på sånt? några ovanliga & ovanligt Bra tips?
Jag har ju CV'n skrivna till auditions och Dansjobb men det blir inte riktigt samma sak juh...

sen blir det å skriva texter till min kommande hemsida... svååååårt! men det SKA göras! tips där??

sitter å äter/dricker en smoothie å dricker en kopp kaffe. egentligen ska man inte dricka kaffe direkt till maten för det hämmar upptaget av vitaminer och mineraler men jag va bara så tvungen!
Vad är din favvofrulle??



Så vidare till notisen... ang inlägget "brudar, skärp er!" var det absolut inte meningen att trampa någon på tårna. jag skrev det ur en helt teoretisk synvinkel och egna erfarenheter men syftade inte på några specifika händelser. Jag redigerade å tog bort det som kan verka stötande och mina tankar går till flickan på trandared! fy faaaaan, hoppas killarna åker fast! Självklart drar jag inte alla människor över en kant och självklart påstår jag inte att alla beter sig som idioter, medans vissa verkar var helt intelligensbefriade och tillbaka på stenåldern! det är sådana här händelser som hände i lördags som jag vill förhindra! det e sånt vi måste få bort från gatorna och sådana killar som ska låsas in för alltid.

Så vidare i mitt pappersarbete.... gaaaah...

ttys!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0