klockren helg!

Så det blev inte Smögen. vädret tyckte inte vi skulle åka så vi struntade i det. MEN 
Vi tränade combat å stod på händer på morgonen, sen drog vi till Jönköping & shoppade, vi åkte till Gränna & strosade runt där i världens gulligaste stad & åt polkagris självklart! 


Efter det hade vi en photosession vid vattnet vid Visingsö.
Eller a, vi kom inte så långt så vi åkte över för det va konstiga tider på tillbaka vägen men det va verkligen jättefint nere vid hamnen. Sanna droppade tillochmed byxorna! hahahahahah



Sen efter en långdag med mjukglassätande och sjungande drog vi hemmåt, gjorde ett stopp ute hos mina föräldrar å åt lite kyckling & potatissallad, drog in till stan, svirade om till party och drog ut.
Det blev Vimmel, gick förbi Vinci men dom höll på å stänga, så vi entrade Vimmel å möttes av en värmeshock. MÅSTE varit för att Beachie, Andreas, Alex, Johannes å Theo va så heta i baren. =) pjuuu
Det va grymt drag och MYCKET folk. va lite kul å stå på andra sidan baren för en gång skull. kul kul=)
Klockan blev två och efterferran kallade. gick väl å la oss vid sex typ.
Som sagt en grymt bra helg. Idag har jag inte gjort någonting alls. bara varit hemma, sovit å myst. Hur bra som helst! ikväll åker jag å mamma på paddeläventyr i våra älskade kajaker=) weeeeei! men alla mina cirkuskonster har paid off på benen.. hahah, jag ser ut som en annan misshandlad mupp! se själva!


hur har eran helg varit???? tell me!
massor med kramar å pussar till mia bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0