jobbmåndag eller ledig måndag?

goddagens!

sitterå  äter en fetaostsallad med soltorkade tomater å cashews. gott gott!

tog en timmas prommis med mamma på förmiddagen. jag sov rätt *läs FÖR* länge!:/

blir det jobb eller ledigt?
hm... måste skriva några texter till min hemsida... gaah, hatar sånt! skrev några för några dar sen men så läser jag dom nu... å då känns det bara... Naeee.

i vilket fall som helst blire träning sen. förhopnningsvis kommer jag iväg så jag kan köra både cristins pass vid halv sex och combaten vid halv sju.
förra veckan startade grymt bra men tors,fre,lör å sönd blev kääässa, vad det gäller träning då, så nu ska jag komma igång igen.

hur har eran måndag varit so far??
ttyl!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0