IIIINTE OK

det regnar ute. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder... joooo tack, men eftersom jag låg med influensasymtom i två dagar (mamma trodde jag hade blivit fästingbiten..eyyyyyyyyww!)
så känns det inte riktigt idealiskt att ta den där löpturen eller ens promenaden i 15 grader och ösregn direkt..
INTE OK! Jag bestämmer härmed att Sommaren ska komma tillbaka å stanna iaf tills min födelsedag! (22a september)

tänkte väl köra två pass ikväll istället. kanske stå lite på löpbandet... trååååååååk. mkt härligare att springa bland kullar,stenar,backar å över bäckar.
Ne, INTE OK! IIIIIINTE OK!

hörs snart igen, ger er en uppdatering om vad som hände.. haha

kramar!!sommarfötter i newwan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0