god natt efter ett skönt bad

så det blev combat i alla fall. skulle ha blivit step och styrka oxå men regnet öste ner så jag kunde inte cykla in till stan då.. som tur va slutade det å jag kunde ta min underbart fina cremefärgade cykel å ta mig in mot stan.

det blev en cykeltur hem oxå som tog 20 minuter längre än den in.. hahaha det e dock bra mycket mer uppför hem. å efter combat oxå.. så det va väl ok. kallt dock!
har hösten kommit tro?? eeyyww! jag vill ha mer sommar!!!!

Kvällen avslutades med ett underbart bad med Forever livings Aroma spa set. det doftar lavendel å e heelt ljuvligt!
du blir len som sammet och helt avslappnad. mmmmm!


därefter provade jag Forever livings Sunlesstanning lotion. det står att man ska behöva ta iaf två gånger och sen öka om man vill ha mer så jag får wait n' see. tog lite i ansiktet i helgen och det kändes riktigt bra! såg inte direkt ut som att jag hade legat i ett solarie å pressat utan jag blev bara lite sommarfräsch=)

för mer info om Aloe Vera produkter, frågor, försäljning, funderingar ? Kontakta mig!

god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0