god morgooooon:/

hej hej!
hade tänkt å gå ut en morgonprommis idag. men då gillar jag att gå före frullen.. men när jag vaknade... ni vet när kroppen gör som den vill å bara går direkt till köket å började sätta i mig massa grejjer...eller a... frukost då vill säga.. haha. så rätt som det va så hade jag redan ätit så nu ligger jag här å väntar på att jag inte ska va så mätt längre. (gillar inte att träna direkt efter mat) efter det blir det iaf en lååångprommis med mamma å sen kanske en löptur efter det... beror lite på tid..

ajaaaa... det där frukostbegäret brukar oftast hänga ihop med att jag har ätit ganska sent dagen innan... å det fjorde jag ju igår..:/ hmm... ne, nu får jag ta tag i mig själv å vända dagen till en grymt BRA dag!
hoppas sträckningen känns bättre idag!

hörs sen!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0